2010-03-22

Adrenalin a csúcson

Köszönöm szépen mindenkinek mindenhol hogy rám figyeltek hogy vagyok én is ,úgy ahogy létezek ,köszönöm a Beads Perles csapatnak hogy figyelemmel kisérte a munkálkodásomat és ezért meg hálált azzal hogy sikeresnek kezdem érezni magam.Köszönöm még egyszer tanítómnak Berényi Zsofikának hogy meg adta ezt a lehetőséget nekem,és íme volt egy rejtett tehetségem és ez lett belőle.Hálás vagyok mindenkinek akitől tanulhatok ,és mindenkitől lehet tanulni.Örülök hogy egy ílyen jó csapat tagja lehetek.Thank you Beads Perles.

8 megjegyzés:

  1. NAGYON-NAGYON ÜGYES VAGY!!!
    BÜSZKÉK VAGYUNK RÁD!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Éva, megérdemled! Nagyon jó látni, hogy mennyi nagyszerű ötleted van és milyen remekül kivitelezed őket. Igazán büszkék vagyunk rád!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok Éva, nagyon büszke vagyok Rád!
    Ügyes vagy és amit eltervezel azt egyre profibban valósitod meg. Duplán vagyok büszke, mert az ''ABC-t" én tanithattam meg:)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok Éva! Nagyon tehetséges vagy, csak így tovább!!!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok Éva! Szerintem ez benned volt mar vagy 30 éve, és titokban fűzögettél... halistennek mostmár látjuk is tehetséged gyümölcseid!!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok én is tiszta szívemből, egyetértek Zsófival: szikrázó ötleteidet egyre profibban kivitelezed, és jó a képernyőn keresztül is érezni, hogy vibrálsz az örömtől!!:) Kívánom, hogy ez az érzés tartson egy örökkévalóságig!

    VálaszTörlés
  7. Tudod, kedves Éva, vannak pillanatok, amikor azt mondjuk, élni jó! És úgy, hogy közben önmagunk lehetünk, és kibontakozhatunk. Szerintem most te is valahogy igy vagy ezzel...Gratula!

    VálaszTörlés