2010-04-01

Géoperle Peetjes mintájára


11 megjegyzés:

  1. Húú, hogy ez mekkora meló lehetett! Le a kalappal. :)

    VálaszTörlés
  2. Hú de csodálatos! Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  3. Szeretek bizony idelátogatni hozzád, hisz olyan gyönyörűeket alkotsz, hogy öröm nézni! :)
    Ez a karkötő is csodaszép! Nagyon ügyes vagy! Ezt a mintát én is beszereztem, de még soha nem mertem nekifogni, azt sem tudom, hogy kezdtem. :))))
    Megkaptad a mintát? Elküldtem a mail-címedre.

    VálaszTörlés
  4. Minden elismerésemmel hódolok előtted :)

    VálaszTörlés
  5. Évácska, látom elkészült ez a csodás karkötő is, gratulálok, nagyon sok munkád van benne de megérte!!!!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű darab! Biztos sokat dolgoztál vele!

    VálaszTörlés
  7. Egy ujabb csoda, tenyleg, le a kalappal elotted !!!

    VálaszTörlés
  8. Hűűű, ez csodaszép!!!! Gratulálok!

    VálaszTörlés